LINKS   Tryk på linket til venstre for at komme til hjemmesiden.
Forside Om foreningen Aktiviteter Medlemskab Løbesedler Pressemeddelelser Galleri Grundtvig Tidligere programmer Links
Webmaster: Agerskov Webdesign
Oplev Sorø portalen er et samarbejde imellem Sorø Kommune (Fagcenter for Kultur og Fritid) og Sorø Erhvervs- og Turistkontor. Oplev Sorø portalen er både en turistportal og en borgerportal.
KultuNaut:   Danmarks største elektroniske kulturkalender som i dag omtaler 35.514 kommende begivenhede
Sorø Gymnastikefterskole Bygger på respekt for intellektuel, kropslig og kreativ udfoldelse med gymnastik og idræt som grundstammen.
Københavns Højskoleforening Højskoleforeningen er stiftet i 1878 og bygger på Grundtvigs tanker om folkeoplysning og højskole. Vi er for tiden mellem 300 og 400 medlemmer i et traditionsrigt miljø.
Roskilde Højskoleforening Blev stiftet i 1889, født af den højskolebevægelse der var opstået i midten af 1800tallet med udgangspunkt i Grundtvigs tanker om »skolen for livet« der skulle formidle almen oplysning med baggrund i det danske sind og særpræg.
Odense Højskoleforening Har siden 6. december 1896 sat sit præg på det folkelige og kulturelle liv i Odense. Den blev til, fordi nogle unge havde været på grundtvigsk højskole, og da de kom hjem, ønskede de i deres dagligdag at fastholde de værdier, de havde mødt dér.